$IMAGE2$
19. maijs. Ikgadējais Blizzcon haoss. Miljons apmeklētāju, tūkstošiem žurnālistu, un ziņkārīgi skatieni no visas pasaules pievērsti Seulai. Viņi gaida. Gaida brīdi, kad atklāsies jaunais leģendārās studijas garabērns. Un sagaidīja viņi neko citu kā jaunu Stārkraftu.
Informācija
StarCraft II
* Relīze: Nav paziņota
* Izdevējs: Vivendi Universal
* Izstrādātājs: Blizzard
* Mājaslapa
Mēs tiešām nespējam atrast nevienu gana labu izskaidrojumu tam, kādēļ katru gadu ir jādodas tieši pie korejiešiem, lai nedaudz uzkurinātu spēļu industrijas vēso gaisu. Par spīti tam, ka miljoniem kiberfrīku tieši šobrīd tur cērt nost viens otram ekstremitātes multiplayer spēļu turnīros, Blizzard joprojām cenšas kļūt par pirmo rietumu izstrādātāju, kuru dievina arī austrumos, kur, kā zināms, par normu tiek uzskatītas visvisādas dīvainības, sākot ar jRPG, beidzot ar slotas balansēšanas simulatoriem.
Taču anonss ir klāt un beidzot, atmetot visas spekulācijas ap jaunu MMO un "Diablo 3", varam sākt gaidīt "StarCraft II" – sīkvelu spēlei, kuru ne viens vien tūkstotis cilvēku uz šīs planētas nosauktu par visu laiku labāko reāllaika stratēģiju. Protams, zinot Blizzard, tas nozīmē to, ka lielākā daļa šī portāla apmeklētāju uz tās iznākšanas brīdi brīdi jau būs absolvējuši bērnudārzu, tā kā laika vēl ir gana, kas gan neliedz mums vārdos apmuļļāt tās informācijas drupatas, kas uz šo brīdi ir pieejamas.
Kā jau ierasts, uz anonsu ir zināms vien tas, ka spēle top un tas, ka visas oriģināla rases ir palikušas savās vietās, par cik īpaši izraudzītiem kibersportistu tūkstošiem un pāris dučiem žurnālistu parādītajā treilerī, savā starpā darīšanas kārtoja tie paši vecie protosi, terāņi un zergi, kuru rindas ir papildinājuši jauni juniti, bet kuru katram rūdītam "Starcraft" fanātiķim pazīstamās detaļās ir palikušas praktiski nemainīgas. Un, kā varēja noprast pēc koncepta skicēm, vecie čomi Kerigana un Džims Reinors arī būs atpakaļ.
Spēles galvenais dizaineris – bijušais EALA radošais korifejs Dastins Brauders – kā ierasts sola revolucionēt un vienlaikus nepievilt vecās spēles cienītājus, Blizzard šefs Maiks Morhaims apmierināti smaida un klusībā cer, ka šis būs tas kompānijas projekts, kuru izdosies izlaist tam paredzētajā laikā, korejieši cenšas iedabūt apbrīnā atvāzto žokli atpakaļ vietā. Bet mēs... mēs pagaidīsim puslīdz precīzu relīzes laiku un kaut ko nebūt taustāmu, pirms prognozēsim to, kādu iespaidu uz industriju varētu atstāt jauns "StarCraft".