Среда, 18.12.2024, 06:28 Приветствую Вас Гость

Меню сайта
Наш опрос
Вас устраивает администрация сайта?
Всего ответов: 396
Мини-чат
500
[Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Архив - только для чтения
Модератор форума: Dual, MOSKIT  
Need for Speed ProStreet – kļūstam godīgi
roobis11Дата: Пятница, 18.04.2008, 10:17 | Сообщение # 1
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline

Diezgan pamatīgas izmaiņas šā gada laidumā ir piedzīvojusi, nu :
38 Lietjau tik regulāri pierastā Need For Speed sērija. Šoreiz tas nav tikai nosaukums, kuram mainīti daži burti un to izkārtojums , bet gan pats spēles princips. Pietiek blēņoties, tracināt kārtības sargus un viņu spēkratus, laiks kļūt nopietniem – laiks braukt kā profesionāļiem.

* Izdevējs:
Electronic Arts
* Izstrādātājs:
EA Black Box
* Mājaslapa
* Sist prasības:
2,8GHz CPU, 512MB RAM, GPU 128MB
GeForce5950/ Radeon9500

Spēļu seriāliem, kuri mēdz iznākt katru gadu, lai noturētu spēlētāju interesi dažreiz ir nepieciešamas pamatīgākas izmaiņas un ne tikai tādas, kā jauns ievada video, spēles izvēlnes logs vai cita fona mūzika. Pat jebkādu ciparu izņemšana un līdz šim neredzētas frāzes pievienošana nosaukumam, var izrādīties par maz un tas jau var iespaidot nākošā gada sērijas pārdošanas apjomu. Vai Need for Speed bija nepieciešamas patiesas izmaiņas jau šogad, vai tomēr vēl pieciest pāris sezonas ar „undergraundīgā oglekļa” izmešiem.

Varbūt EA pasteidzās ar izmaiņām un iespējams, ka liela daļa geimeru vēl nav gatavi tik straujām pārmaiņām. Vai tik tas tagad neizraisīs kādas nopietnākas sekas vienā no spēļu industrijas balstiem? Plaisa Need for Speed pamatos var radīt milzīgu rezonansi visā spēļu industrijas struktūrā. Laikam spēļu apokalipse ir klāt? Ārprāts, kas te notiek, kur pazudis mans nīd for spīds?! Un pasaule kļūst drūma un nomācoša..

Var tiešām izrādīties, ka daļa Need for Speed pēdējo sēriju cienītājiem būs neiedomājami vīlušies jaunajā ProStreet veidojumā, bet noteikti būs arī tādi, kas spēs novērtēt jauno EA veikumu arī no pozitīvās puses.

Vajadzība pēc ātruma palielinās..

..jo ātrums kļuvis mazāks. Sāksim Need for Speed ProStreet kārtīgāku izpēti tieši ar pamanītajām izmaiņām automašīnas vadības modelī un spēles fizikā, jo tas varētu izrādīties visnozīmīgākais jebkurā autosacīkšu spēlē. ProStreet mums ļauj izvēlēties vairākus vadāmības režīmus jeb līmeņus, nosakot vai ļaut datoram kontrolēt mūsu automašīnas uzvedību, automātiski bremzējot un nodrošinot stabilitāti līkumos, vai tomēr ņemsim grožus savās rokās un liksim mūsu pajūgam joņot kā mums pašiem patīk. Pirmajā gadījumā mašīnas kontrole nedaudz pielīdzinās jau ierastajam NFS arkādes principam, vienīgi vidējais ātrums gan būs būtiski samazinājies, jo ProStreet fizikas modelis mums nekādā gadījumā nedos iespēju veiksmīgi pabeigt līkumu, iebraucot tajā ar 200 km/h. Izvēloties augstāko vadības sarežģītību, mēs līkumos, nedomājot par sekām, jau varam traukties virs 200 km/h un jau pēc mirkļa priecāties par kūpošo lūžņu čupu, kuru vēl tikko vadījām.

Lai gan centība izveidot reālistiskāku mašīnu uzvedību būtu vērtējama pozitīvi, tomēr ProStreet realizējums nerada pilnīgu pārliecību par to, ka tieši šādas pārmaiņas bija nepieciešamas. Jo šis aspekts ir viens no tiem, kas Need for Speed pārvēršanās procesu no arkādes uz simulatora pusi, apstādina pusceļā, izveidojot kārtējo arkādisko simulatoru. Un šādi pussimulātori diemžēl veido lielāko daļu no mūsdienu sacīkšu spēlēm.

Pagrieziens nav draugs..

..jo tas var būt bīstams un liek mums nedaudz piebremzēt. Lai pilnīgāk izmantotu jauno fizikas modeli un papildinātu stūrēšanas prieka jēgu un būtību, spēle noteikti bija jāpapildina ar iespēju pademulēt vai pat pilnībā iznīcināt mūsu braucamrīkus. Laiks, kad līkumiem bija vairāk vai mazāk tikai vizuāla funkcija un stūres vietā mums lieliski noderēja gar malām esošas margas.. tas laiks, ir pagājis. Bīsties pagrieziena! Tev nebūs lemts to izbraukt, ja nemācēsi piebremzēt un nespēsi savaldīt sava kontroliera vai klaviatūras taustiņus.

Automašīnu deformācijas modelis ir izveidots diezgan labā līmenī un mēs viegli varam pamanīt, kad līgumā esam nedaudz pastumdījušies ar kādu no konkurentiem, vai, piemēram, neveiksmīgi aizķēruši kādu objektu trases malā. Diemžēl arī šajā sakarā ir dažas lietas, kas ProStreet neļauj uzņemt kārtīgus apgriezienu. Jā, daudzi noteikti vēlējās kārtīgu mašīnu demolēšanas sistēmu, taču šāda realizācija diez vai ir tas, kas bija nepieciešams. Mašīnu bojājumiem un apkārtējās vides sagraušanai arkādēs vajag radīt prieku un sajūsmu, diemžēl ProStreet labākajā gadījumā spēj izraisīt tikai nelielu smaidu. Iemesls? Pavisam vienkāršs – detaļām ir jālido, stikliem jāplīst un motoram jākūp, taču pašam auto noteikti ir jāturpina ripot. Nu kā cilvēks varu gūt prieku no sadauzīta auto, ja dēļ tā viņam uzreiz jāpārtrauc sacīkstes? Priekam un jautrībai tomēr vajadzēja palikt kā NFS arkādes vadlīnijām.

Paskaties uz manu auto..

..jo tas ir tik jaudīgs, ideāli uztjūnēts un izskatās gandrīz kā īsts. Lai arī izstrādātāji, veidojot ProStreet, Need for Speed sērijā ir veikuši pagriezienu gandrīz par 180 grādiem, tomēr pēdējo četru sēriju stūrakmens vēl joprojām ir iekļāvies šajā straujajā pagriezienā. Mašīnu personalizēšanas, uzlabošanas un regulēšanas iespējas nekur nav pazudušas, tās tikai ir papildinātas un nedaudz pamainītas. Uzlabojumu un izmaiņu iespēju klāsts ProStreet ir pietiekoši plašs, lai diezgan droši apgalvotu, ka šis spēles moments noteikti ir vērtējams pozitīvi.

Skaidrs, ka mūsu uztjūnētajām automašīnām būtu ne tikai ātri jābrauc, bet arī jāizskatās vizuāli iespaidīgām. Par vizuālo noformējumu, protams, atbildīgs ir neviens cits kā spēles grafiskais dzinējs. ProStreet šajā aspektā noteikti ir augstā līmenī. Grafika ir kļuvusi daudz fotoreālistiskāka un tajā pašā laikā sistēmas prasības ir ieturētas diezgan pieņemamā līmenī. Diemžēl, pārejot profesionālā braukšanas jomā, mums vairs netiek dota iespēja braukt pa dažādām interesantām un skaistām lokācijām. Sacīkšu trases, lai gan dažādās teritorijās, tomēr ir un paliek sacīkšu trases. Arī dažādu apvedceļu un saīsinājumu trūkums padara braukšanu diezgan vienmuļu un pelēcīgu. Un pats pēdējai un vienlaikus arī nozīmīgākais ir policijas trūkums. Bez sirēnām Need for Speed diemžēl liekas tāds diezgan patukšs un pārlieku viduvējs.

Kopumā nevarētu teikt, ka izmaiņas ir izrādījušās vienīgi negatīvas, jo tie, kas vēlējās saņemt kaut cik reālistiski sacīkšu spēli ar tjūninga iespējām, kā arī drift un drag, ir saņēmuši diezgan labu spēli. Taču tie, kas vēlējās redzēt jau ierasto arkādi būs nedaudz vīlušies.

Lai arī kādā virzienā Need for Speed turpinātu braukt, tas noteikti atradīs pienācīgu braucēju skaitu. Bet es gaidu mirkli, kad Need for Speed izbrauks no pagrīdes un tāpat pametīs arī sacīkšu trases, lai atkal iegrieztos kādā meža vai klinšu ceļā, kur ar savu Lamborghini, taranējot policistus, varētu traukties garām pasakainiem ūdenskritumiem un citiem virtuālās dabas šedevriem.

noverte zmey smile

Прикрепления: 2429660.jpg (5.6 Kb)


Сообщение отредактировал roobis11 - Пятница, 18.04.2008, 11:34
 
ZmeyДата: Пятница, 18.04.2008, 11:01 | Сообщение # 2
Майор
Группа: Друзья
Сообщений: 146
Репутация: 12
Замечания: 0%
Статус: Offline
Es esmu tas kas šo spēli novērtēs pozitīvi, spēli līdz galam nepārgāju jo nevarējo novaldīt mašīnu braucot speed challenge, tāpēc palika neuzvarēti 2 kingi - speed king un showroom king. Visu spēli spēlēju ar stūri, tāpēc varu teikt ka pierodot pie fizikas un salīdzinot to reālajā dzīvē (man jau 3,5 gadi kā ir tiesības) varu teikt ka ir vis reālākā kādas esmu redzējis. (protams izvēloties karjeras režīmu King!) Ja ar šadu fiziku spēle norisinātos ielās - būtu gada spēle!



 
roobis11Дата: Пятница, 18.04.2008, 11:06 | Сообщение # 3
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline
vispar , man ar bija problema es nopirku to labako mashinu un speed meginaju spelet bet baigi atri nevareju novaldit,uzliku chito lai atveras visas misijas un vnk panemu to royu un vineju, ta mashinu bija parak atra vnk
 
cod4banditДата: Пятница, 18.04.2008, 11:43 | Сообщение # 4
Генерал-полковник
Группа: Администратор
Сообщений: 1863
Репутация: 24
Статус: Offline
biggrin es vinu pargaju pats, tikai naudu ar chiitu piekasu speleju gandriiz visur AR BMW M3 pec tam jau nemu parejas




Сайт клана |BANDIT|
E-Mail Админи - c@rBon
РжуНемогу: Латвийский интернет один из лучших в мире, что означает полное отсутствие лагов. :D

Powered by CARBON||BANDIT
©c@rBon 2008

 
roobis11Дата: Пятница, 18.04.2008, 11:45 | Сообщение # 5
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline
tulit uztaisishu ari par carbon rakstu biggrin
 
cod4banditДата: Пятница, 18.04.2008, 11:48 | Сообщение # 6
Генерал-полковник
Группа: Администратор
Сообщений: 1863
Репутация: 24
Статус: Offline
Ok! tas buus par mani biggrin




Сайт клана |BANDIT|
E-Mail Админи - c@rBon
РжуНемогу: Латвийский интернет один из лучших в мире, что означает полное отсутствие лагов. :D

Powered by CARBON||BANDIT
©c@rBon 2008

 
roobis11Дата: Пятница, 18.04.2008, 11:50 | Сообщение # 7
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline
par godu carbon biggrin ,btw mw tas labs bija
 
ZmeyДата: Пятница, 18.04.2008, 14:03 | Сообщение # 8
Майор
Группа: Друзья
Сообщений: 146
Репутация: 12
Замечания: 0%
Статус: Offline
Opā, vajadzēs sataisīt M3 uz speed challenge! Varbūt beidzot pāriešu! biggrin



 
roobis11Дата: Пятница, 18.04.2008, 14:05 | Сообщение # 9
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline
:D,btw ienac skyp
 
cod4banditДата: Среда, 23.04.2008, 14:59 | Сообщение # 10
Генерал-полковник
Группа: Администратор
Сообщений: 1863
Репутация: 24
Статус: Offline
PRO street ir suuds CARBON labaks biggrin




Сайт клана |BANDIT|
E-Mail Админи - c@rBon
РжуНемогу: Латвийский интернет один из лучших в мире, что означает полное отсутствие лагов. :D

Powered by CARBON||BANDIT
©c@rBon 2008

 
roobis11Дата: Среда, 23.04.2008, 15:16 | Сообщение # 11
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline
ble stulbs? carbons sviests
 
cod4banditДата: Среда, 23.04.2008, 16:26 | Сообщение # 12
Генерал-полковник
Группа: Администратор
Сообщений: 1863
Репутация: 24
Статус: Offline
biggrin tu stulbs, nestriidies ar pro carbon`aa speleju turniira vienaa




Сайт клана |BANDIT|
E-Mail Админи - c@rBon
РжуНемогу: Латвийский интернет один из лучших в мире, что означает полное отсутствие лагов. :D

Powered by CARBON||BANDIT
©c@rBon 2008

 
roobis11Дата: Среда, 23.04.2008, 17:46 | Сообщение # 13
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline
ble jau zb es tev saku pro street bija fizika ble a shis ir sviests
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Форма входа
Важно
Нет новостей!
Последние КВ
[08.08.2008][Дружеский бои]
|BANDIT| vs -DPS- (6)
[06.08.2008][Дружеский бои]
|BANDIT| vs -DPS- (5)
[14.06.2008][Дружеский бои]
|BANDIT| vs uF| - 21v17 (7)
[11.05.2008][Турниры]
|BANDIT| vs <3 hood - 18v21 (5)
[07.05.2008][Турниры]
|BANDIT| vs GotGame - 5v21 (8)
Друзья сайта
*KA$KAD*
{Gunjubas) Clan
skyclan.ucoz.comСайт клана SKY
Музыка
Нет инфы
Статистика
Copyright |BANDIT| © 2007-2024 | Design by SScript | Design by SScript Хостинг от uCoz