Среда, 18.12.2024, 06:48 Приветствую Вас Гость

Меню сайта
Наш опрос
Вас устраивает администрация сайта?
Всего ответов: 396
Мини-чат
500
[Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Архив - только для чтения
Модератор форума: Dual, MOSKIT  
Mirror’s Edge – skats pāri malai
roobis11Дата: Четверг, 17.04.2008, 22:15 | Сообщение # 1
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline

Fiziskas aktivitātes – lūk kas vajadzīgs iesīkstējušam geimerim! Vēl pavisam nedaudz un mums būs tā laime, palēkāt pa māju jumtiem bez potenciāliem kaulu lūzumiem. On Mirror's Edge dos spēlētājiem šo lielisko iespēju – izskraidīties un izlēkāties, neatejot no datora ekrāniem.

Informācija

* Izdevējs:
Electronic Arts
* Izstrādātājs:
Digital Illusions CE
* Izdošanas datums:
2008. gada beigas

Battlefield veidotāji DICE ir nolēmuši nedaudz pamainīt savu klientu loku, uz kādu brīdi atstājot karalauku, atsakoties no tankiem un bruņumašīnām. Izstrādātāji no DICE gatavojas pārceļot uz kādu futūristisku pilsētu, līdzi ņemot tikai maza kalibra ieročus un, pats galvenais, savu pieredzi FPS spēļu veidošanā. Par ieročiem patiesībā varētu pat aizmirst, jo tiem šeit būs tikai sekundāra loma. Par galveno elementu jākļūst pašai spēles personai, viņas kustībām un mijiedarbībai ar apkārtni, ko mums nāksies izjust tikai un vienīgi skatā no pirmās persona.

Dzīve utopijā.

Miera un ideālas kārtības uzturēšana utopiskā nākotnes pilsētā prasa nopietnu un stingru pārvaldības iekārtu. Šāda autoritāra valdības sistēma arī pastāv Mirror’s Edge vidē. Tīras ielas un zems noziedzības līmenis tiek panākts ar attiecīgi netīriem izspiegošanas paņēmieniem un augstu cenzūras pielietojumu. Šādā vidē, kur tiek novērots ikviens elektroniska veida ziņojums un uzraudzīta transporta kustība, tomēr ir nepieciešams kāds uzticams veids kā nogādāt svarīgu un konfidenciālu informāciju.
Tā nu mūsu utopiskajā pilsētā ir radusies vajadzība pēc īpašiem kurjeriem, kuri spētu piegādāt jebkuru fiziska veida informāciju.

Spēles stāsts ir par kādu no šiem piegādātājiem jeb skrējējiem. Galvenā varone ir jauna, aziātu izcelsmes sieviete vārdā Feita, kura ikdienā nodarbojas ar Parkour jeb dažādu kāpelēšanas tehniku piekopšanu un pielietošanu darba vajadzībā, piegādājot ziņojumus starp noslēpumu pilnām organizācijām. Jau kopš grūtās bērnības un abu vecāku zaudēšanas, dzīvojot bez mājām, Feita ir iemācījusies izdzīvot grūtos apstākļos un apzinājusies cik neuzticama ir ikviena moderno komunikāciju forma. Dramatiskie notikumi sākas, kad Feita nolemj palīdzēt savai māsai, kuru nepieciešams paglābt no korumpētās valdības bīstamajiem nagiem. Līdz ar nelegālas informācijas piegādes uzsākšanu starp noziedzīgām pagrīdes organizācijām, spēles varone ir apzināti nostājusies pret visu totalitārās pārvaldības sistēmu – atpakaļ ceļa vairs nav un Feitu sāk vajāt valdības aģenti.

Bez supervaroņiem.

Izstrādātāji sola veidot pēc iespējas reālistiskāku spēles izjūtu, veidojot un noslīpējot kustību realizējumu, fiziku, kameras pārvietošanos un, protams, arī nepiemērojot galvenajai varonei pārdabiskas superspējas. Pēc DICE ieskatiem Mirror’s Edge personāžiem, tai skaitā arī Feitu, jābūt kā vienkāršiem cilvēkiem, bez pārdabiskām spējām. Tātad iztiksim bez dubultlecieniem, burvestībām vai gaismas-zobeniem.

Feitai personīgi pat nepiederēs neviens šaujamierocis, lai gan viņa varēs pie kāda tikt, parādot savu veiklību un tuvcīņas prasmes. Lai gan ieroču klāsts Mirror’s Edge būs diezgan plašs (vismaz 15 dažādi šaujamie), tomēr ar munīciju būs tā pašvakāk. Iztērējot nozagtā ieroča aptveri, tas uzreiz tiks aizmests, lai vairs neierobežotu varoņa kustības brīvību. Spēles cīņu pamats tiek likts uz fizisko kontaktu, bet tā kā pretinieki būs bruņoti un mūsu mērķis ir izdzīvot, tad lielāko daļu spēles laika mums nāksies pavadīt skrienot.

Doma par bez-superspēju varoni noteikti nav peļama, taču tas nekādā gadījumā nenozīmē, ka galvenā varone varētu būt pavisam nevarīga un gatava padoties pārspēka priekšā. Neskaitot profesionāla līmeņa vieglatlētikas prasmes un superkarēvja cienīgu fizisko sagatavotību, Feita savās dramatiskajās dēkās pielietos arī dažas pavisam vienkāršas un spēlētāju ikdienā ierastas prasmes. Piemēram, lai neapmaldītos nākotnes pilsētas džungļos un ātrumā nepaskrietu garām kādam nozīmīgam objektam, mums būs tā laime sajust sev nozīmīgākās apkārtnes struktūras, kuras iezīmēsies spilgti sarkanā krāsā. Tāpat nekur nebūs pazudusi tik vienkārša un pašsaprotama lieta kā manipulēšana ar laiku – īsta stresa brīdī ikviens taču ir spējīgs palēnināt pulksteņa ritējumu, lai izvērtētu un tiktu galā ar draudošo, nepatīkamo situāciju.

Izjūti kinētisko enerģiju.

Lai gan mehānikas pamatlikumi spēļu industrijas lielākajā daļā, tiek pilnībā vai daļēji ignorēti , tomēr to esamība reālajā pasaulē ir nenoliedzama, ja vien visi fiziķi nav samelojušies un arī Ņūtona pētītie mehānikas likumi nav bērnu pasaciņas. Ierastā FPS iespēja momentāni divkāršot savu kustības ātrumu nospiežot vienu taustiņu, būtu pretrunā ne tikai ar fizikas likumiem, kurus dzīvē visi cenšamies ievērot, bet šāda sistēma nesakristu arī ar DICE jauno ideoloģiju un viedokli saistībā ar Mirror’s Edge.

Spēles galvenais mērķis ir panāk pēc iespējas reālistiskāku kustību un pārvietošanās izjūtu skatā no pirmās personas, lai skrienot mums rastos sajūta, ka spēles persona patiešām skrien un pēdas atsitas pret zemi, nevis vienmērīgi planē, lai ekrānā redzamās roku, kāju un galvas kustības neizskatītos tizlas, bet gan radītu klātbūtnes sajūtu. Tātad, lai to visu realizētu, izstrādātājiem nepietiek tikai ar detalizētu personāža animāciju – šoreiz ir nepieciešams kas vairāk.

Pirmkārt, no Mirror’s Edge izstrādātāju puses tiek solīts izveidot patiesi reālas kameras kustības, kuras norisinātos atbilstoši veiktajām darbībām. Skrienot mūsu skats šūposies atkarībā no izvēlētā tempa un pagriezienos nolieksies piemērotā virzienā, atkarībā no manevra straujuma.

Otrkārt, kustībām jābūt fizioloģiski un arī no fizikas viedokļa kaut cik pareizām. Lai gan skats būs no pirmās personas un līdz ar to galveno varoni gandrīz nekad neredzēsim, viņai vienalga tiks piešķirts augsti detalizēts, poligonāls ķermeņa virtualizējums un ļoti plašs klāsts reālistisku ķermeņa kustību. Pilns tēla reailizējums ir nepieciešams, lai kustību laikā varētu redzēt veikšanai nepieciešamās darbības un piedevām varētu pielietot fiziku saskarei ar apkārtējo vidi.

Treškārt, darbībām jābūt intuitīvi veicamām, lai saglabātu spēles dinamiku un pats galvenais personāža kustības ātrumu, kas nepieciešams šķēršļu pārvarēšanai. Tā kā galvenais spēles process ir skriešana un šķēršļu pārvarēšana, tad šiem elementiem jābūt labi īstenotiem un sasaistītiem. Spēles varone skrējiena tempu uzņems palēnām un mūsu interesēs būs to noturēt, lai neviens šķērslis mūs neaizkavētu. Skrējiena laikā galveno darbību veikšanai pietikšot tikai ar divām pogām (atskaitot virziena kursorus), vienlaicīgi piedāvājot plašu kustību sortimentu atkarībā no spēlētāja situācijas, apkārtējās vides un uzņemtā ātruma.

Bez inovācijām?

Sadalot izstrādātāju piedāvāto Mirror’s Edge iespēju un solījumu klāstu pa atsevišķiem elementiem, mēs nepamanīsim neko neredzētu, neiedomājamu vai līdz šim nerealizētu. Praktiski visi elementi un idejas ir aizgūtas no dažādām, iepriekš redzētām lietām.

Parkour tehnika, Prince of Persija kustību dinamika, Holivudas kinematogrāfija, skats no pirmās personas un vēl daudzas citas labas idejas ir devušas izstrādātājiem iedvesmu Mirror’s Edge izstrādei. Taču tik lieliska apkopojuma potenciālu vēl nepieciešams realizēt un šeit tikai atliek cerēt, ka nekas netiks sasteigts, lai spoguļa mala būs pietiekoši gluda un nesaskrāpētu uz spēli liktās cerības.

skrini norm

Прикрепления: 5952481.jpg (26.5 Kb)


Сообщение отредактировал roobis11 - Пятница, 18.04.2008, 11:36
 
cod4banditДата: Пятница, 18.04.2008, 11:46 | Сообщение # 2
Генерал-полковник
Группа: Администратор
Сообщений: 1863
Репутация: 24
Статус: Offline
Nez es pirmais ko daru skatos uz izdeveju, man tas EA diezko nepatiik sad




Сайт клана |BANDIT|
E-Mail Админи - c@rBon
РжуНемогу: Латвийский интернет один из лучших в мире, что означает полное отсутствие лагов. :D

Powered by CARBON||BANDIT
©c@rBon 2008

 
roobis11Дата: Пятница, 18.04.2008, 11:49 | Сообщение # 3
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline
norm izdevejis
 
cod4banditДата: Пятница, 18.04.2008, 11:50 | Сообщение # 4
Генерал-полковник
Группа: Администратор
Сообщений: 1863
Репутация: 24
Статус: Offline
nu vinam speles ir tadas wacko , dazas no tam ir labas NFS... bet tdazas kaa SIMS besii ara




Сайт клана |BANDIT|
E-Mail Админи - c@rBon
РжуНемогу: Латвийский интернет один из лучших в мире, что означает полное отсутствие лагов. :D

Powered by CARBON||BANDIT
©c@rBon 2008

 
roobis11Дата: Пятница, 18.04.2008, 11:52 | Сообщение # 5
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline
:D:D
 
ZmeyДата: Пятница, 18.04.2008, 13:53 | Сообщение # 6
Майор
Группа: Друзья
Сообщений: 146
Репутация: 12
Замечания: 0%
Статус: Offline
Kādas sistēmas prasības?



 
roobis11Дата: Пятница, 18.04.2008, 14:07 | Сообщение # 7
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline
nezinu sad
 
cod4banditДата: Среда, 23.04.2008, 14:59 | Сообщение # 8
Генерал-полковник
Группа: Администратор
Сообщений: 1863
Репутация: 24
Статус: Offline
nav lielas




Сайт клана |BANDIT|
E-Mail Админи - c@rBon
РжуНемогу: Латвийский интернет один из лучших в мире, что означает полное отсутствие лагов. :D

Powered by CARBON||BANDIT
©c@rBon 2008

 
roobis11Дата: Среда, 23.04.2008, 15:16 | Сообщение # 9
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline
domaju ka ir ;D
 
cod4banditДата: Среда, 23.04.2008, 16:26 | Сообщение # 10
Генерал-полковник
Группа: Администратор
Сообщений: 1863
Репутация: 24
Статус: Offline
varbuut




Сайт клана |BANDIT|
E-Mail Админи - c@rBon
РжуНемогу: Латвийский интернет один из лучших в мире, что означает полное отсутствие лагов. :D

Powered by CARBON||BANDIT
©c@rBon 2008

 
roobis11Дата: Среда, 23.04.2008, 17:46 | Сообщение # 11
Рядовой
Группа: Враги
Сообщений: 544
Репутация: 0
Замечания: 100%
Статус: Offline
spele ir pec grafika laba
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Форма входа
Важно
Нет новостей!
Последние КВ
[08.08.2008][Дружеский бои]
|BANDIT| vs -DPS- (6)
[06.08.2008][Дружеский бои]
|BANDIT| vs -DPS- (5)
[14.06.2008][Дружеский бои]
|BANDIT| vs uF| - 21v17 (7)
[11.05.2008][Турниры]
|BANDIT| vs <3 hood - 18v21 (5)
[07.05.2008][Турниры]
|BANDIT| vs GotGame - 5v21 (8)
Друзья сайта
*KA$KAD*
{Gunjubas) Clan
skyclan.ucoz.comСайт клана SKY
Музыка
Нет инфы
Статистика
Copyright |BANDIT| © 2007-2024 | Design by SScript | Design by SScript Хостинг от uCoz