LG Electronics paziņo 2008. gada pirmā ceturkšņa ieņēmumu rezultātus
atvija, Rīga 2008. gada 18. aprīlis - Uzņēmums “LG Electronics” (LG), līderis sadzīves elektronikas un mobilo sakaru tirgū, paziņoja neauditētos konsolidētos ieņēmumu rezultātus par trīs mēnešu periodu līdz 2008. gada 31. martam. Daudzums Dienvidkorejas vonās (KRW) ir pārvērsts ASV dolāros (USD), ņemot vērā valūtas vidējo kursu katra ceturkšņa trīs mēnešu periodā, kas bija 955 KRW par vienu ASV dolāru (2008. gada 1. ceturksnī), 921 KRW par vienu ASV dolāru (2007. gada 4. ceturksnī salīdzinājumā ar iepriekšējo ceturksni), 939 KRW par vienu ASV dolāru (2007. gada 1. ceturksnī salīdzinājumā ar analoģisku periodu iepriekšējā gadā).
b style="font-family: Arial,sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: bold; font-size: 16px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal;">Pārdošanas ieņēmumi un peļņa
Pateicoties stabilai darbībai visās uzņēmuma struktūrvienībās un stabilam mobilo tālruņu un plakano ekrānu televizoru pārdošanas apjomam, uzņēmuma pārdošanas un pamatdarbības ienākumi globālā mērogā strauji palielinājās, sasniedzot rekordaugstu līmeni. Pārdošanas ieņēmumi salīdzinājumā ar analoģisku periodu iepriekšējā gadā ir palielinājušies par 16,9% līdz 11,218 triljoniem KRW (11,747 miljardiem USD), un uzņēmuma peļņa no pamatdarbības bija 605 miljardi KRW (634 miljoni USD), tādējādi peļņas norma ir 5,4%, kas par 5,1% punktiem pārsniedz iepriekšējā gada rādītājus.
Mātesuzņēmuma pirmā ceturkšņa pārdošanas ieņēmumi palielinājās par 14,8% līdz 6,927 miljardiem KRW (7,253 miljoniem USD), salīdzinot ar 6,034 miljardiem KRW (6,425 miljoniem) iepriekšējā gadā. Uzņēmuma peļņa no pamatdarbības sasniedza 564 miljardus KRW (591 miljonus USD), tādējādi peļņas norma ir 8,1%, salīdzinot ar 173 miljardiem KRW (184 miljoniem USD) un 2,9% peļņas normu iepriekšējā gadā. Palielinoties akciju kapitālam, ko veido uzņēmuma ārzemju filiāļu ienākumi un ieguldījumi uzņēmumā “LG Display”, uzņēmuma tīrā peļņa pieauga līdz 422 miljardiem KRW (442 miljoniem USD), tādējādi veiksmīgi atgūstoties no iepriekšējā gadā piedzīvotā 123 miljardu KRW (131 miljonu USD) zaudējuma.
b style="font-family: Arial,sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: bold; font-size: 16px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal;">Uzņēmuma struktūrvienību rādītāji globālā mērogā
Uzņēmuma “Mobile Communication Company” pārdošanas ieņēmumi sasniedza rekorda līmeni — 3,327 triljonus KRW (jeb 3,484 miljardus USD), kas ir par 32,6% vairāk nekā 2007. gada pirmajā ceturksnī. Ieņēmumi no tālruņu pārdošanas sasniedza 3,195 triljonus KRW (jeb 3,346 miljardus USD), kas ir par 35,7% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Uzņēmums ir pārdevis arī nepieredzēti daudz mobilo tālruņu, kopumā 23,7 miljonus vienību, pateicoties modeļu Viewty, Voyager, Venus un citu augstas klases modeļu pārdošanai. Salīdzinājumā ar iepriekšējo ceturksni pārdošanas apjomi jaunajos tirgos, tostarp Āzijas, Ķīnas un Tuvo Austrumu reģionā, palielinājās par 36% un tehnoloģijas WCDMA (Wideband Code-Division Multiple Access — platjoslas koddales daudzpiekļuve) pārdošanas apjomi ASV un Ķīnā palielinājās par 18%. Pamatdarbības peļņas norma ir palielinājusies līdz 13,7%; mobilo tālruņu jomā tā ir sasniegusi 13,9%, pateicoties ienesīgumam, ko radīja augstākās klases modeļu skaita pieaugums un paaugstināta produktivitāte. Labas izredzes mobilo tālruņu pārdošanas jomā ir arī nākamajā ceturksnī. Ir paredzams, ka vairāki populāri produkti, kā arī jauni modeļi, tostarp tālruņu sērijas Black Label trešais modelis ar konkurētspējīgo dizainu un unikālo lietotāja interfeisu, skārienekrānu un interneta piekļuvi palielinās pārdošanas apjomus par 20% salīdzinājumā ar šo ceturksni, tādējādi pamatdarbības rentabilitāte būs izsakāma ar divciparu skaitli.
Uzņēmuma “Digital Appliance Company” pārdošanas ieņēmumi salīdzinājumā ar analoģisku periodu iepriekšējā gadā ir palielinājušies par 3,6% līdz 3,047 miljardiem KRW (3,191 miljardiem USD), tādējādi pamatdarbības rentabilitāte ir 4,7%. Atskaitot ASV tirgus samazināšanos, kas saistīta ar atvieglotu kreditēšanas noteikumu ieviešanu, uzņēmuma pārdošanas apjoms citos reģionos, tostarp Korejas, Āzijas, Eiropas un Tuvo Austrumu reģionos, ir ievērojami pieaudzis. Nelielu ienesīguma samazinājumu izraisīja izejmateriālu cenu paaugstināšanās. Nākamajā ceturksnī, kad sāksies gaisa kondicionētāju sezona, pārdošanas apjomi un ienesīgums palielināsies.
Uzņēmuma “Digital Display Company” pārdošanas ieņēmumi ievērojami palielinājās par 32,1% līdz 3,637 triljoniem KRW (jeb 3,808 miljardiem USD), kam par iemeslu ir plakano ekrānu televizoru un monitoru pārdošanas apjoma pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu: šķidro kristālu displeja televizori — 82%, plazmas televizori — 18% un monitori — 33%. Palielinoties pieprasījumam pēc plazmas televizoriem un 32 collu modeļiem, plazmas displeja paneļu (PDP) moduļu pārdošanas apjoms pieauga par 17% salīdzinājumā ar analoģisku periodu iepriekšējā gadā. Uzņēmuma peļņa no pamatdarbības ir 1,0 miljardi KRW (jeb 1,0 miljoni USD).
Uzņēmuma “Digital Media Company” pārdošanas ieņēmumi salīdzinājumā ar analoģisku periodu iepriekšējā gadā samazinājās par 5,2% līdz 1,310 triljoniem KRW (jeb 1,372 miljardiem USD), taču peļņa no pamatdarbības un rentabilitāte bija attiecīgi 17 miljardi KRW (jeb 18 miljoni USD) un 1,3%, ko nodrošināja jaunās cenas datoru tirdzniecībā.